2013(e)ko urriaren 29(a)

Zenbakien biografia

Zenbakiak birpasatzen ari garenez, zuen bizitzaren zenbaki garrantzitsuekin biografia idatzi behar duzue. 10-15 lerroko (línea) idazlana egin behar duzue, adibidean bezala:

1980an jaio nintzen. Anai bat dut eta hamabi lehengusu. Nire gelan 15 neska eta 16 mutil daude. Sei urte nituenean, kalean 20 euro aurkitu nituen. Nire zenbaki gustukoena 8a da........................................................................................................................................


6 iruzkin:

  1. IBON IRIBARREN
    Ni hamahiru urte ditut eta lau otsailan bi milako jaio nintzen.
    Ni 1´52 neurtu eta 40 kg pisatu ditut.
    Ni arreba bat dut,Amaia da.
    Nire kode postal 31013 da eta kale artika 5 bizi naiz.
    Nire futbol bizkar hamaika dut.
    Nire gogoko zenbakiak hiru da.Baina zenbakia bederatzi erebai gustatzen zait.
    Institutoako ni 2B klasean noa.
    Ni bost lehengusina dut.Lau neska eta bat mutil.
    Ni asko osaba-izebak ditut.Lau mutil eta hiru neska

    ErantzunEzabatu
  2. IRENE

    Ni 2000ko uztailaren 13an jaio nintzen. Orain 13 urte ditut. Iaz 12 urte nituen eta hurrengo urtean 14 urte egingo ditut. Anai bat dut. Bera 1997ko apirilaren 6an jaio zen. Orain 16 urte ditu.
    Paseo Federiko Soto Kalean bizi naiz, zenbakia 3, hirugarren pisua. Nire etxea 3 logelak ditu, 2 komunak eta sukalde eta egongela bat.
    Animaliak gustatzen zaizkit. Txikitan 2 txori nituen. Orain arrain bat dut.
    Orain 2dbh egiten ari naiz, nire klasea bigarren pisua dago eta 25 gaude klasean. Eta hemen euskarako klasean 9 gaude.

    ErantzunEzabatu
  3. Nerea Soto 2ºD
    Me ha costado encontrar el blog.
    ZENBAKIAK
    Nire ama berrogeita bi urte du, eta nire aita berrogeita sei urte du. Nire ahizpa hamar urte du. Ni hamahiru urte dut. Bederatzi eta sortzi nire zenbakiak gogoko ditut. Nire ahizpa zenbaki gogoko lau da. Nire ama zenbaki gogoko hamahiru da. Nire aita zenbaki gogoko bederatzi da. Nire urtebertzea martxoaren 8an da. Nire ama jaioteguna 1917-08-12. Klasea hogeitabost gaude.

    ErantzunEzabatu
  4. Luis Tirapu
    2ºD
    NI 1999ko uztailaren 4an jaio nintzen. orain 14 urte ditut. Arreba bat dut eta bi gurasoak ditut. NIre arreba 17 urte ditu, nire aita 50 urte ditu eta nire ama 46 urte ditu. 1'70 neurtzen ditut eta 55 kg pisatzen ditut. Nire gogoko zenbakia 7 da.

    ErantzunEzabatu
  5. MAIALEN(:
    Ni bi milako martxoren hamaika jaio nintzen. Ni hamahiru urte naiz. Nire ama mila bederatzihun eta hirugeita hamasei maiatza jaio zen. Nire ama hogeita hamazazpi urte eta nire aita begorrei urte ditu. Nik zero maskotak eta bi amonak eta aitonak ditut. Nik bost lehengusuak ditut. Niri “One direction” gustatzen zait. Bost da: Harry,Liam,Niall,Louis eta Zayn.

    ErantzunEzabatu
  6. IBON
    Nik 13 urte ditut eta 2000ko 4 otsailan jaio nintzen.
    Nik 1,52 neurtzen eta 40 kg pisatutzen ditut.
    Nik arreba bat dut,Amaia da.
    Nire kode postala 31013 da eta artikan kale 5 bizi naiz.
    Nire gogoko zenbakia hiru da.Baina 9 zenbakia erebai gustatzen zait.
    Institutoako ni 2B klasean noa.
    Nik bost lehengusina dut.Lau neska eta mutil bat.
    Nik asko osaba-izebak ditut.Lau mutil eta hiru neska.

    ErantzunEzabatu